Vytápění a ohřev vody - energie
Větrání a chlazení
Měření, řízení a regulace
Nábytek a dekorace
Odpady, skladování a využití surovin
Vodní hospodářství
Osvětlení a stínění
Stavební konstrukce a jejich izolace
Práce v dílně a na zahradě
Doprava a přeprava
Komunikace, bezpečnost a přežití
Úsporné domy a jejich dispozice
Relax a léčení
Speciální a kombinovaná řešení
Harmonizace prostoru
Nápad na hru dostal Z.Princ v době, kdy pracoval jako mozaikář v pražské katedrále Svatého Víta. První sadu navrhl v roce 1965 pro nakladatelství ČTK Pressfoto. Název hry vzešel z počátečních slabik tehdy populární televizní soutěže Pekelně se soustřeď, jejímž principem bylo odhalování dvojic podnikových značek. První bylo pexeso indiánské vydané v nákladu 10 000 kusů. Záhy mezi dětmi kolovalo pexeso dopravní a také pohádkové tvořené nejpopulárnějšími postavičkami z Večerníčků. V současnosti existuje nepřeberné množství druhů této hry. Jejím prostřednictvím se prezentují různé organizace a firmy jimi propagují své výrobky nebo zajímavosti.